Moje vzrušující prázdniny 2015 / I

25. srpna 2015 v 19:16 | Termitka |  Deníček Termita
Milí termití přátelé,
Vím že články nevycházejí pravidelně, za což se omlouvám, ale každý k svému žití potřebuje odpočinek. Já si spíše užívala, ale také jsem řešila jeden problém, o kterém (doufám), že se budu moci brzy zmínit.
Ano, je to důležité a mně to změnilo život. Ale o tom jindy.
Dnešní téma jsou prázdniny, vím, že ještě neskončily, ale u mě se dít už nic moc nebude, takže tady je přehled mých prázdnin:

Červenec
Červenec byl skvělý měsíc i přes ty začátky..., hned první den prázdnin jsme šli s kamarádama k rybníku Pila a udělali si menší oslavu. Bylo to fajn. 🍷🍰🍬
Druhý den prázdnin mi dělal problémy brácha. Byli jsme spolu doma a začalo mu být špatně, jelikož zdravověda mi nedělá problémy, nebála jsem se. Později to bylo,hrozné. Nemohl dýchat a stěžoval si na bolesti břicha. Počkala jsem na taťku, než přijede z práce. A tak jsme jeli hned první den do nemocnice. Naštěstí to nebylo nějak vážné, doktoři se shodli, že by mohl mít podrážděný žlučník. Dali mu léky a vše bylo,v pořádku. 🏥🏥🚑
Další dny jsme s kamarádama byli venku, povídali si, bylo to prima. A fotili jsme úžasné fotky 😀

5.7. Jsem byla pro změnu nemocná já. Měla jsem vysoké horečky a řeknu vám, že vydržet to bylo hrozné 😷

Dne 9.7. jsem dostala nový mobil za vysvědčení. Pokud mohu doporučit, nemá cenu si kupovat iPhone, je lepší si koupit nějaký levnější, je totiž výkonější a já jsem se svým Huawei naprosto spokojená 👌👌

11.7. Jsme měli soutěž v jedné vesnici, kde měli výročí, byla sranda, protože mě strejda nutil stále pít pivo 😂😂

Další dny jsem trávila s přáteli a na trénincích.
Dne 16.7. jsme vyrazili na dovolenou. Předem jsme nakoupili stan, spacáky, karimatky a jiné potřeby pro stanování. Den předtím jsme si sbalili věci. A jeli jsme..
Dorazili jsme do Českých Budějovic, což je tak 50 km od nás. A za ČB se nám stalo něco s autem. Zničeho nic se z něj začalo kouřit a my jsme se báli. Naštěstí byl tak 200 m od místa nehody kemp u krásného rybníka, kde jsme čekali na odtahovku. Všichni jsme jeli odtahovkou zpátky do ČB, kde nám auto měli spravit. A tak jsme celý den nakupovali a čekali na spravení auta. Bylo pozdě a my jsme po nákupech čekali v Mercury centrum. Bohužel obchody zavřeli a tak jsem byla na veřejné wifi nebo jsem si četla knihy. My stále čekali a okolo 23:30 nám konečně oznámili, že auto je jako nové. A tak jsme celí unavení jeli do toho kempu s tím rybníkem, jelikož dál bychom nejspíše nemohli. Bohužel měli všechny chaty obsazené a stan ve tmě postavit nešel, spali jsme pod širákem. 🌌🌌🌌
Ráno jsme se vzbudili brzy a jeli jsme do Českého Krumlova a odtuď do Rožmberku nad Vltavou. Našli jsme vodácký kemp, postavili stan a byli chvíli v kempu. Kolem 17.00 jsme vyrazili na festival Hrady CZ a bylo to prima 👌👍👌
Hráli fajn, občerstvení bylo dobré a atmosféra skvělá. Večer byl koncert Tomáše Kluse, což bylo asi nejlepší. 👏👏
Třetí den, v sobotu, pokračoval festival a my jsme stali déle, tudíž jsme nestíhali první účinkující. A tak jsme si prošli krásný hrad Rožmberk a dozvěděli jsme se spousty zajímavých informací. Nakonec jsme tam dorazili a hráli mí oblíbenci ATMO Music.

Večer začalo pršet a tak jsme vyrazili do kempu, kde jsme byli v restauraci a poté šli spát. Ráno jsme se vykoupali ve Vltavě, která byla děsně studená.💧💧
Poté jsme si sbalili věci a večer jeli domů. Dovolenou jsme si náramně užili i přes podivný začátek 🚐🚐🚘🚘🙏🙏.

Další týden jsem měla nabitý. Chodila jsem ven s kamarády a ve čtvrtek jsem jela k Diance, mojí nejlepší kamarádce. Koupali jsme se a dělali jsme kraviny. #sosičteam
😈😈🙌🙌🌅🌅

V pátek jsem měla svátek, takže jsme slavili 🙏🙏
V sobotu přijela Dianka ke mně a jezdili jsme na bruslích 😂😂👌👌

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

O co máte největší zájem?

Povídky! 24.3% (28)
TAGy! 5.2% (6)
Deníček! 7.8% (9)
Hubnutí a posilování! 20% (23)
Názory! 11.3% (13)
Recenze knih! 7.8% (9)
Kresby! 12.2% (14)
DIY! 11.3% (13)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.